Proste prawdy o przywództwie. Workbook. ...
Ken Blanchard i Randy Conley, czyli guru w dziedzinie przywództwa i ekspert od budowania zaufania, ponownie biorą na warsztat książkę Proste prawdy o przywództwie. Tym razem proponują inspirujący workbook, kształtujący postawy typowe dla przywództwa służebnego i sprzyjające budowaniu zaufania. Poważnym problemem współczesnego świata pracy jest brak zaangażowania pracowników, dlatego liderzy powinni szczególnie dużo uwagi poświęcać kwestiom budowania zaufania i służenia innym. Ten workbook to bogaty zbiór haseł zachęcających do refleksji, analiz i ocen, dzięki którym tydzień po tygodniu można zbliżać się do ideału lidera, dla którego przywództwo to służenie innym i który może liczyć na zaufanie swoich ludzi. Poszczególne proste prawdy ożywają na nowo, dzięki czemu możesz przełożyć je na rzeczywistość – swoją, swojego zespołu i swojej organizacji. „W dynamicznych czasach zmian, w jakich żyjemy i prowadzimy biznes, można opierać się na intuicji i przeczuciach. Można też sięgnąć po spra...
Ponad dwa miliony sprzedanych egzemplarzy pierwszego wydania!Dwadzieścia pięć lat temu John C. Maxwell opublikował książkę Bądź liderem! (tytuł oryginału Developing the Leader Within You), która zmieniła sposób myślenia o przywództwie i pomogła milionom czytelników rozwijać u siebie cechy skutecznego lidera.Teraz Maxwell odświeżył tę rewolucyjną książkę i zawarł w niej spostrzeżenia i praktyki, których nauczył się od czasu, jaki upłynął od pierwszego wydania. W nowym wydaniu 2.0 pokazuje, jak rozwijać wizję, wartości, wpływ i motywację – cechy liderów odnoszących sukcesy. To wydanie, z aktualizacją ponad osiemdziesięciu procent treści, przedstawia podstawowe zasady przez ponad czterdzieści lat wykorzystywane przez Maxwella w przywództwie i zawiera dwa zupełnie nowe rozdziały.Bez względu na to, jaka jest dziedzina twojego przywództwa – biznes, organizacja charytatywna, oświata czy rodzina – zasady Maxwella są pomyślane tak, by wywrzeć pozytywny wpływ na życie twoje i twojego otoczenia. ...
Jak budować znakomite relacje i pomagać pracownikom osiągać imponujące wyniki Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników.W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn „Fortune” do rankingu „100 Najlepszych Pracodawców” uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej.Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia li...