Szósty zmysł w zarządzaniu

  • 39,90 zł 29,90 zł
  • szt.
  • Dodaj recenzję:
    • Producent: MT Biznes
    • Waga: 0.3 kg
    • Dostępność: Mało

    Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających?
    Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie pokieruje dobrze żadną organizacją. Nie stworzy wykonalnego, dobrego modelu biznesowego. Inaczej jest w przypadku liderów posiadających "szósty zmysł biznesowy" - ci prowadzą swoje organizacje drogą szybkiego wzrostu prawie niezależnie od czynników zewnętrznych. To książka o metodach takich liderów jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco.

    Wydawnictwo: MT Biznes
    ISBN: 978-83-61040-36-1
    EAN: 9788361040361
    Oprawa: broszurowa
    Rok wydania: 2008
    Ilość stron: 272
    Format: 14 x 22 cm
    Cena detaliczna sugerowana: 39,90 zł
    Kategoria: marketing i zarządzanie
    Autorzy: Larry Bossidy, Ram Charan