Kościół na rynku. Eseje pastoralne

  • 39,00 zł 35,10 zł
  • szt.
  • Dodaj recenzję:
    • Producent: Biblioteka Więzi
    • Waga: 0.65 kg
    • Dostępność: Jest
      Czas realizacji: 1 - 2 dni robocze

    Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.

    Cena detaliczna: 39,00 zł
    Autor: Andrzej Draguła
    Rok wydania: 2021
    Oprawa: twarda
    Liczba stron: 384
    Format: 14.0 x 20.5 cm
    Numer ISBN: 9788365424969